שימור לקוחות בחנות האינטרנטית

כל בעל עסק, חדש או ותיק, מנסה להביא אליו יותר ויותר לקוחות חדשים ומשקיע את רוב זמנו רק בכך.

מעטים הם בעלי העסקים שישקיעו מחשבה נוספת על הלקוח שכבר ביצע עסקה אצלו.

זו טעות, ומכמה סיבות.

בראש ובראשונה, לקוח שמרגיש שלא הושקעו בו מאמצי שימור עלול לנטוש לחברה אחרת,

ואילו לקוח אשר מושקע בו מאמץ שימור, כנראה שיישאר איתכם.


הייתה לכם הזמנה מלקוח חדש? אל תשכחו אותו מיד לאחר ההזמנה.

לאחר קבלת המוצר מכם, צרו עימו קשר ושאלו אותו לגבי שביעות רצונו.

בקשו משוב לגבי השירות והמוצר. תנו לו הרגשה שהוא ״שונה״ מאחרים.

אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי מתן קופון, הנחה או הטבה כלשהי בקנייה חוזרת.


ישנו רווח נוסף בשימור לקוחות.

לקוח שתשמרו אותו ויהיה לקוח קבוע שלכם, יוכל להמליץ גם לחברים שלו עליכם.

באופן זה, תשיגו לקוחות חדשים באופן טבעי בלי לכוון ישירות לכך.

עניין זה גם יוריד את עלויות השיווק שאתם זקוקים להשקיע כדי להגיע לעוד ועוד אנשים.

אתם תייצרו אפקט שיווקי מפה לאוזן ותזכו לשיווק בו הלקוחות המרוצים שלכם עושים את העבודה בשבילכם.



לפתיחת חנות אינטרנטית בחינם