המדריך המלא לחנות אינטרנטית

תאריך עדכון אחרון:

20.10.2020

רשימת נושאים

מהי חנות אינטרנטית?

חנות אינטרנטית, חנות וירטואלית, חנות דיגיטלית, כל אלה שמות נרדפים לחנות שמתנהלת ברחבי האינטרנט אשר ייעודה הוא למכור מוצר אחד או יותר.

לכל החנויות האינטרנטיות מאפיינים דומים.

למשל, כל חנות אינטרנטית מכילה כמובן את שם המוצר אשר היא מתיימרת למכור. לרוב, לצד שם המוצר תופיע תמונה

של המוצר על מנת להמחיש באיזה מוצר מדובר, מידותיו, צבעו, וכולה.

בנוסף, לרוב נמצא תיאור/פירוט של המוצר, וכמובן, המחיר לרוב מופיע גם הוא לצד המוצר.

לצד כל זה נמצא כפתור הוספה (ולעיתים גם הסרה) של המוצר לרשימת המוצרים שנרצה לקנות.

ישנם היום אינסוף עיצובים שונים של חנויות, אך הרעיון הכללי די משותף לכל החנויות.

ישנו עמוד מוצרים, זה שכבר פירטנו לגביו.

ישנו עמוד שמקובל לקרוא לו ״עגלת קניות״ המציג את רשימת המוצרים שבחרנו עד כה.

וכמובן, ישנו עמוד תשלום, בו נספק את אמצעי התשלום שלנו וכמה פרטים בסיסיים הנחוצים על מנת להשלים את הקנייה.

מערכת לבניית חנות אינטרנטית - איך לבחור נכון?

ישנן מערכות רבות בהם תוכלו לפתוח חנות אינטרנטית, וורדפרס, wix, וכו׳.

ישנם אנשים המעוניינים בחנות עם טאץ׳ אישי, כזה שלא ניתן לפתח בפלטפורמה קיימת כלשהי, כך שהם פונים למפתח לצורך כך.

ישנם אנשים שמספיקה להם חנות בסיסית, ללא צורך מיוחד.

חיפוש פשוט בגוגל כגון ״פתיחת חנות אינטרנטית״ ותוכלו למצוא מאות חברות שונות שיציעו לכם לפתוח חנות אינטרנטית אצלן.

אדם שמעוניין לדעת היכן להקים חנות אינטרנטית צריך להתייחס לכמה נקודות שונות (הסדר אקראי) :

* תקופת התנסות

* קלות

* שירות

* מחיר

תקופת התנסות

כאשר אדם מעוניין להקים חנות אינטרנטית ואין לו את הכישורים הטכניים לעשות זאת בעצמו,

הוא מחפש מתכנת או מערכת שתספק לו את היכולת להקים אתר במינימום מאמץ.

לפני שבוחרים מערכת כלשהי כפלטפורמה לפיתוח אתר, יש לבדוק עד כמה פשוט יהיה להקים חנות במערכת זו.

ישנן מערכות שיציעו לכם המון אפשרויות ופיצ׳רים שונים בתוך החבילה שתרכשו, ויציגו עצמן כמערכת הטובה והמשתלמת ביותר.

אולם, כדאי לזכור שלא תמיד זה נכון.

לעתים, אדם שאינו בעל כישורים טכניים עלול למצוא את עצמו הולך לאיבוד בין כל האפשרויות והדפים השונים.

דמיינו לעצמכם שאתם צריכים לנסוע מתל אביב לפתח תקווה, ושתהיה לכם אפשרות לבחור כיצד תעשו זאת, ברכב או בחללית.

די בטוח שתבחרו לעשות זאת ברכב, על אף העליונות הטכנולוגית של החללית.

איך נדע מהי מערכת ראויוה שבה נוכל להקום חנות אינטרנטית ללא מאמץ?

להלן כמה נקודות, שכדאי לברר לפני שבוחרים במערכת מסוימת.

בעידן האינטרנט של ימינו, כמעט לכל בעל עסק יש אתר אינטרנטי תדמיתי, חנות אינטרנטית, חשבון פייסבוק עסקי וכולה.

לכן, באופן טבעי, קמו להם אינספור פלטפורמות שונות להקמת חנויות אינטרנטיות במינימום מאמץ.

הרעיון הכללי משותף לכולן, לספק מערכת בה הלקוח ירגיש בנוח ככל האפשר, ולהעביר כל קושי טכנולוגי מהלקוח אל הפלטפורמה.

חלק הפלטפורמות עושות זאת נכון, וחלק לא.

על מנת שתוכלו לדעת עד כמה קל יהיה לכם לתפעל את המערכת בכוחות עצמכם, להוסיף או לעדכן מוצרים בחנות, כדאי לבחור פלטפורמה

בה תוכלו להתנסות לפני שאתם מחליטים להקים שם את החנות האינטרנטית שלכם.

מומלץ לבחור במערכת בה תקופת ההתנסות תהיה ארוכה מספיק על מנת לבחון הן את ההתמצאות שלם במערכת והן את התמצאות הלקוחות שלכם באתר.

בתקופת ההתנסות בקשו מחברים, משפחה וכולה לחוות דעה על החנות האינטרנטית שלכם, ולתת לכם פידבק על חווית המשתמש שלהם.

בתום תקופת ההתנסות תכירו יותר את המערכת ותבינו כמה היא נוחה לכם ולמבקרים בחנות שלכם.

לא בכל מערכת יש תקופת התנסות ללא תשלום. במערכות שיש תקופת התנסות היא לרוב אינה מספקת (כגון 14 יום בלבד).

בנוסף, לעיתים תקופת ההתנסות מוגבלת, בין אם בכמות המוצרים שתוכלו להוסיף לחנות האינטרנטית, ובין אם בפיצ׳רים השונים המוצעים.

זאת ועוד, לרוב תקופת ההתנסות היא נטולת תמיכה, שכן התמיכה היא ללקוחות קיימים (ומשלמים)

קלות

מערכת טובה היא מערכת בעלת נוחות ויזואלית ונוחות בחווית המשתמש,

הן של בעל החנות האלקטרונית ושל הלקוחות המבקרים בחנות.

אם כל שברצונכם הוא למכור מוצרים בחנות אינטרנטית, ואינכם מתכננים להתחרות באמאזון או באיביי בתקופה הקרובה,

אתם צריכים מערכת ניהול מוצרים פשוטה יחסית.

הפעולה הבסיסית ביותר שצריך על מנת להגדיר מוצרים בחנות האינטרנטית שלכם היא: הוספת שם מוצר, הוספת תיאור מוצר, הוספת תמונה, והוספת מחיר למוצר.

פעולה זו אמורה להיות נוחה ביותר ולקחת כמה שפחות זמן.

אם המערכת לא נוחה לפעולה זו, או שעובדת בצורה מסורבלת או איטית, זו לא המערכת שתרצו לעבוד איתה.

שירות

שירות לקוחות טוב הוא עניין הכרחי כאשר באים לבחור פלטפורמה להקמת חנות אינטרנטית.

בשונה מקניית בגדים, מזון, או מכשיר חשמלי, כאשר בוחרים מערכת לבניית חנות אלקטרונית

בעל החנות חייב לקבל שירות טוב ותמיכה בתקלות שונות אשר עלולות לצוץ.

חושבים לנסות מערכת לבניית חנות אלקטרונית מסוימת? צרו עמם קשר ושאלו לגבי זמן טיפול בתקלות.

ללא שירות טוב, אין טעם להמשיך להשתמש במערכת.

מחיר

כל הנושאים שהזכרנו קודם הכרחיים.

אך עם כל אלה, כאשר המחיר שהמערכת לבניית חנות אלקטרונית מציעה

הוא גבוה מדי כדאי לשקול פעמיים אם לבחור במערכת זו.

אם מדובר בחנות אלקטרונית ראשונה שלך, ההמלצה היא לשלם סכום חודשי

שלא גבוה מ 300 ש״ח בחודש.

ישנם פרילנסרים שמציעים חנויות ב 10,000 ש״ח ויותר.

חלקם הם מפתחי אתרים, וחלקם פשוט פותחים בעצמם חשבון במערכות בניית חנויות.

לעיתים החנות מצליחה להחזיר את ההשקעה במהירות ולפעמים מדובר בהפסד כספי.

יש לזכור, הקמת החנות האלקטרונית היא רק חלק אחד בכל מה שקשור במכירה באינטרנט.

יש גם נושא של קניית סחורה לחידוש מלאי, הוצאות שונות של שיווק החנות (נדון בהמשך) ועוד.

המלצתנו היא לא להשקיע יותר מדי כסף על הקמת החנות, באופן שבו לא נוכל להוציא

עוד כסף על נושאים אחרים.

שיווק חנות אינטרנטית

אז הקמתם חנות אינטרנטית, ואתם מעוניינים לשווק אותה כך שיהיו לכם מבקרים רבים באתר מדי יום.

שיווק טוב היא משימה מאתגרת אשר ניתן להשיג בדרכים רבות.

* קמפיינים ממומנים (בגוגל, פייסבוק וכו׳...)

* קידום אורגני

* רשתות חברתיות

* giveaways (דבר מה הניתן בחינם)

קמפיינים ממומנים

אחת הדרכים המהירות ביותר לייצר תעבורה לאתר שלכם היא באמצעות יצירת קמפיין ממומן.

כאשר אדם מחפש בגוגל מוצר או שירות כלשהו שהוא זקוק לו, מנוע החיפוש של גוגל מחזיר לו תוצאות חיפוש

רבות, אשר מחולקות לדפים. הדף אשר כל בעל אתר מייחל להיות בו הוא הדף הראשון בגוגל.

מחקרים הראו שלמעלה מ 80% (!) מהלחיצות על לינקים לאתרים ייעשו על התוצאות שבדף הראשון.

ישנם דרכים שונות להגיע לעמוד הראשון בגוגל. ישנו קידום אורגני שבו נדון בסעיף הבא,

אך כעת נציג את קמפיין הממומן.

בגוגל ישנם 2 סוגים של תוצאות חיפוש, תוצאות טבעיות של גוגל ותוצאות ממומנות.

התוצאות הממומנות מסומנות במילה -Ad (או מודעה בעברית)

בתמונה הבאה, תוכלו לראות את אתר shein אשר נמצא בעמוד הראשון עבור ה keyword ״אתר בגדים״


המשמעות היא שבעל האתר/חנות משלם עבור הופעה שלהן, ומן הסתם עבור הופעה שלהן בעמוד הראשון.

אתר חדש שקם, ובאופן טבעי אין לו מספר כניסות משמשים רחב, יכול להגיע מהר מאוד לעמוד הראשון על ידי

קמפיין ממומן.

כמה עולה קמפיין ממומן? תלוי.

בעל חנות אינטרנטית יכול לבחור הגבלה של budget חודשי עבור כמות לחיצות על לינקים של משתמשים.

כל כניסה לחנות שלך מגוגל (לחיצה על הלינק) מחייבת אותך בסכום מסויים (לרוב מספר שקלים בודדים)

אם לדוגמה תבחר budget חודשי של 2400 ש״ח בחודש, תקבל בין 360 ל 600 כניסות לחנות.

חישוב קל יראה שמספיק ש 10% מהאנשים הנכנסים לחנות ירכשו בסכום ממוצע של 60 ש״ח,

ונחזיר את ההשקעה על הקמפיין הממומן.

כל הכנסה מעבר תהווה רווח.

לכן, קמפיין ממומן יכול להיות רעיון ממש טוב לאתר מכירתי, כל עוד אנחנו מכירים את כל המשתנים.

כמה אנחנו מעוניינים ״לבזבז״ על כניסות לאתר וכמה אנו מצפים להרוויח בממוצע מכלל הכניסות.

נסביר כאן כיצד יוצרים קמפיין ממומן בגוגל:

- פותחים חשבון Google Ads. כנסו לאתר גוגל אדס בכתובת ads.google.com

- לחצו על כפתור התחל

- הזינו headlines ו descriptions שונים.

headline - הכותרת שתופיע בתוצאת החיפוש בגוגל.

ה headline אמור להיות קצר יחסית ולהכיל את מילות המפתח שהחנות שלך מציעה.

description- התיאור של החנות שלך שיופיע בתוצאת החיפוש בגוגל.

ה description אמור להיות תיאור ארול יותר, המתמצת בקצרה את החנות שלך. זה יכול לתת קצת יותר הכוונה לגבי מה שיש

לחנות שלך להציע. אפשר להוסיף משפט מכווין בסוף כגון ״לפרטים לחצו כאן״ וכו׳.

- הוסיפו מילות מפתח שונות אשר יעזרו לגוגל להכווין את המחפשים בגוגל אליך.

לדוגמה, אם החנות האלקטרונית שלך מוכרת מזון לבעלי חיים, headlines אפשריים הם ״חנות חיות״, ״מזון לכלבים״ וכו׳...

באופן זה, אדם שמריץ חיפוש בגוגל המכיל מילים אלה יוכל לפגוש את המודעה שלך.

- בחרו מקום פיזי בו תרצו לפרסם את המודעה שלכם בגוגל. תוכלו לבחור למשל לפרסם באזור המרכז, צפון או דרום.

תוכלו לבחור ערים מסוימות וכולה. תוכלו לבחור גם לפי מדינות. אם תרצו מבקרים בחנות שלכם מכל הארץ בחרו ״ישראל״ באפשרת location

- בחרו budget חודשי. בחרו כמה תרצו לשלם בכל יום עבור לחיצות.

ככל שתבחרו budget יותר גבוה, המודעה שלכם תוגש בעמוד הראשון במשך זמן רב יותר,

עד שתקבלו מספיק לחיצות ביום להגיע לתקציב היומי.

- אשרו את הקמפיין שלכם ולחצו המשך.

- הזינו נתוני כרטיס אשראי עבור חיוב הקמפיין. החיוב יבוצע אחת לחודש על ידי גוגל.

- לחצו על הכפתור צפייה בקמפיין.

- לחצו skip על מנת לעבור לעמוד הראשי של google ads.

- כעת תוכלו לראות נתונים כלליים על הקמפיין הממומן. כגון:

* כמה חשיפות היו לחנות שלך (מספר החשיפות הוא כמות הפעמים שמודעת הפרסומת הופיעה בגוגל עבור המשתמשים, בין אם היו לחיצות עליה או לא)

* מספר הלחיצות שהיו על המודעות

* סכום כסף שהושקע בפרק זמן מסוים

קידום אורגני

קידום אורגני (SEO) הוא נושא רחב מאוד שמורכב מהמון נושאים שונים.

הרעיון הכללי הוא, לגרום לאתר אינטרנט להיות מקודם במנוע החיפוש, בשאיפה לעמוד הראשון,

באופן טבעי. בשונה מקידום ממומן בו האתר מופיע בעמוד הראשון כתוצאה מתשלום עבור לחיצות

על הלינק לאתר שלנו, באמצעות קידום אורגני אתר יכול להיות בעמוד הראשון באופן טבעי וללא תשלום.

אם תבצעו חיפוש כלשהו בגוגל, ותסתכלו על תוצאות החיפוש הראשונות (שאינן מודעות המסומנות במילה Ad)

תראו את אתרים בעלי קידום אורגני טוב, שהצליחו להתברג לעמוד הראשון, ושעשו עבודה טובה על מנת להגיע לשם.

בתמונה הבאה, תוכלו לראות את אתרים buyme, giftush, ו look אשר נמצאים בעמוד הראשון עבור ה keyword ״אתר מתנות״

איך בדיוק מבצעים קידום אורגני לאתר? הנה כמה דרכים:

* כתבו מאמרים והוסיפו אותם לאתר -

אחת הדרכים הטובות ביותר להתחיל לקדם את החנות האלקטרונית שלכם, היא על ידי כתיבת מאמרים.

כתיבת מאמרים נותנת ערך מוסף לאתר ומעניקה לו תוכן.

אורך מאמר מומלץ הוא בעל כ 2000 מילים לפחות.

מנוע החיפוש של גוגל משתמש בראש ובראשונה בתוכן על מנת לדרג אתר.

כמובן שמומלץ שהתוכן אותו תרצו לייצר אמור להיות קשור לנושא החנות שלכם.

הרובוטים של גוגל יקראו את התוכן (המאמרים שכתבתם), יזהו את מילות המפתח השונות של המאמר,

וידרגו את האתר בהתאם.

נניח והקמתם חנות אלקטרונית למכירת מוצרים לבעלי חיים

תוכלו לכתוב מאמרים אינפורמטיבים אשר ימתגו את החנות שלכם סביב בעלי חיים.

מאמרים כגון ״מה מותר ואסור לכלב לאכול״, ״פנסיונים מובילים לכלבים״ וכולה.

המאמרים אמורים להכיל כ 2000 מילים לפחות וכל מאמר אמור להכיל את מילות המפתח שהוא אמור לקדם מספר פעמים.

למשל, המאמר ״פנסיונים מובילים לכלבים״ אמור להכיל את מילות המפתח ״פנסיונים״ ו״כלבים״ מספר פעמים.

כאשר ״גוגל״ יסרוק את המאמר הוא יבין, לפי מילות המפתח החוזרות, שהמאמר קשור בנושא פנסיונים וכלבים, וידרג את המאמר.

כאשר משתמש כלשהו יבצע חיפוש בגוגל עבור פנסיונים לכלבים, גוגל יציע את המאמר הזה בתוצאות החיפוש.

המיקום של המאמר הזה בגוגל (הדף בו יימצא) תלוי בקידום של הכללי של האתר.

זכרו, אין לנסות ״לעבוד״ על גוגל. מדובר במנוע חכם מאוד שמשתדרג כל הזמן.

ככל שהמאמר יהיה טוב, מקיף וקריא יותר, האדם המבקר בעמוד זה ישהה במאמר זמן רב יותר.

כאשר זמן השהיה גדולה יותר, זה עוזר לדירוג טוב יותר של האתר.

אם הזמן הממוצע במאמר נמוך מאוד, גוגל תדרג את העמוד הזה בדירוג נמוך ועמוד זה לא יעזור לקידום האורגני שלכם.

אל תצפו לכתוב מאמר ולהגיע מיד לעמוד הראשון בגוגל, שכן קידום אתר הוא תהליך. ככל שתתמידו, תייצרו עוד תוכן, תכתבו עוד מאמרים

עם מילות מפתח נכונות בכל מאמר, גוגל יעדכן את הדירוג שלכם עוד ועוד, ותוכלו להגיע לעמוד הראשון בגוגל.

נסו כהתחלה לכתוב כ 15 מאמרים שונים.

* נסו להשיג backlinks -

backlinks הם לינקים לאתר שלכם מאתרים אחרים.

ככל שיותר אתרים מצביעים לאתר שלכם אתם תזכו בדירוג גבוה יותר בגוגל.

שיטה אחת להשיג לינק לאתר הוא לפנות לבלוגרים הכותבים מאמרים בנושא שלכם ולבקש מהם ליצור לינק אליכם.

שיטה נוספת היא למצוא מאמרים בנושאים הקשורים לנושא האתר שלכם ואשר מכילים לינק שבור (לינק שלא מוביל לעמוד),

לפנות ולדווח לבעל האתר, ובאותו זמן לבקש ממנו להחליף את הלינק השבור בלינק למאמר באותו נושא שיכול להתאים.

עוד שיטה היא בדיקת המתחרים שלכם. עשו עבודת מחקר לגבי מהם הנושאים שגורמים להם להצליח. בדקו ברשתות החברתיות,

באתר, במאמרים וכולה. בדקו אילו נושאים זוכים לפרסום יותר מהאחרים אצל המתחרים שלכם.

* כתבו Power Page -

Power Page הוא מאמר, או יותר נכון, סופר מאמר.

חשבו על מאמרים מסוג ״המדריך המקיף ל...״. זהו מאמר המכסה נושא על כל האספקטים שלו.

בעוד אורכו של מאמר ״רגיל״ הוא כ 2000 מילים. Power Page יכול הגיע ל 5000 מילים ואפילו עד 20,000 מילים.

המטרה של Power Page היא אחת, להגיע למקום הראשון בגוגל. אם כל שאר המאמרים אמורים לייצר תוכן איכותי וכתוצאה מכך קידום אורגני לאתר,

Power Page נועד להיות האוטוריטה בנושא מסוים. הוא אמור לקחת נושא מסוים להקיף אותו בצורה מלאה כך שלנושא הזה לא יהיה מאמר יותר מקיף וטוב.

הרווח בכתיבת Power Page הוא גדול מכמה סיבות:

1. באופן טבעי כאשר כותבים מאמר ארוך מאוד בנושא מסוים, הוא משתמש במילות מפתח רבות אשר קשורות בנושא סביבו אנו עוסקים.

לכן, ה Power Page יכול להופיע בתוצאת החיפוש בעמוד הראשון עבור חיפושים שונים בגוגל.

2. מאמר כה מקיף ואינפורמטיבי, זוכה להערכה, שיתוף ולינקים מאתרים אחרים אליו (backlinks) יותר ממאמרים רגילים.

3. ה Power Page יכול לחזק מאמרים אחרים על ידי יצירת לינקים אליהם, מה שיוסיף לקידום האתר.

4. Power Page משיג באופן טבעי יותר backlinksאליו מאשר מאמרים אחרים, מה שמשפר משמעותית את הקידום האורגני של האתר.

giveaways

giveaway הוא דבר מה הניתן בחינם. הרעיון הוא ליצור איזשהו באז לעסק. חשבו באופן יצירתי.

יש דרכים רבות לעורר עניין סביב מה שיש לכם להציע. תוכלו ליצור חידון מסוים שהפותר זוכה בפרס מסוים.

תוכלו להתנות זאת בשיתוף 5 חברים לדוגמה, או בהרשמה לרשימת תפוצה שלכם. ככל שתעוררו יותר עניין

תחשפו את החנות האלקטרונית שלכם ליותר אנשים.

קבלת תשלום בחנות אינטרנטית - שיטות

אז יש לכם חנות אינטרנטית מדהימה, יש לכם מבקרים רבים באתר,

ואתם מעוניינים להתחיל להרוויח מהחנות המדהימה שלכם.

נראה שיטות שונות שאפשר לקבל תשלום, או להכווין מבקר בחנות לשלם לכם.

PAYPAL:

פייפל היא אולי השיטה המוכרת והמועדפת ביותר על ידי קונים באינטרנט.

פייפל קיימת שנים רבות אך היא עדיין שיטה נפוצה ורווחת באתרי קניות רבים.

הטמעת כפתור פייפל בחנות שלכם היא פשוטה מאוד, ומעניקה לקונה אפשרות לשלם

באמצעות היתרה שלו בפייפל, או באמצעות כרטיס אשראי אם אינו רוצה להשתמש בחשבון הפייפל.

הרכישה היא מאובטחת תחת האבטחה של פייפל.

פייפל לוקחת עמלה יחסית גבוהה על תשלום (כ 3.4%),

ניתן לצפות בעמלות פייפל בעמוד הבא:

https://www.paypal.com/il/webapps/mpp/paypal-fees?locale.x=he_IL

מערכת סליקת אשראי:

ישנן חברות שונות אשר מספקות מערכות סליקה, אותן ניתן להטמיע בקלות בחנות האלקטרונית.

חברה אחת גדולה ומוכרת היא טרנזילה.

טרנזילה מספקת עמוד סליקת אשראי באתר אשר ניתן להטמיע בקלות.

לפרטים לגבי השירות ניתן להיכנס לאתר טרנזילה בכתובת

https://www.tranzila.com

BIT:

ביט היא אפליקציה בבעלות בנק הפועלים אשר מאפשרת העברת כספים באמצעות מספר טלפון.

זוהי שיטה נוחה מאוד אשר מאפשרת להעביר כסף בשניות על ידי הזנת מספר טלפון.

לאחרונה יש לא מעט עסקים אשר משתמשים בביט כשיטה לגביית כסף.

איך עושים זאת? פשוט.

מתקינים את אפליקציית ביט. ומגדירים את פרטי החשבון שלכם שם.

בעמוד התשלום מספקים:

- מספר הטלפון שלכם אליו תרצו לקבל את התשלום

- הודעה המדריכה את המשלם להזין מספר הזמנה בעת תשלום בביט.

- הסכום לתשלום

PAYBOX:

פייבוקס היא אפליקציית תשלומים להעברת כספים בין אנשים, אשר מיועדת ללקוחות כל הבנקים. האפליקציה עובדת באופן די דומה לאופן שעובד ביט.

העברה חשבונית:

שיטה זו מתאימה לאנשים אשר חוששים להתעסק עם כרטיסי אשראי באינטרנט.

תוכלו לספק בדף התשלום את פרטי חשבון הבנק שלכם, ולבקש העברת תשלום לחשבון.

הבהירו שההזמנה תטופל לאחר תשלום וקבלת צילום אישור העברה למייל, וואטסאפ וכו׳.

דוגמה לדף תשלום אשר מספק אפשרויות תשלום בפייפל, ביט ופייבוקס:

שירותי משלוחים

כאשר אדם נכנס לחנות בגדים, מודד את הבגד, בוחר לקנות אותו הולך לקופה ומשלם, העסקה נגמרת.

אך מה אם אדם נכנס לחנות האלקטרונית שלכם, שמוכרת בגדים לדוגמה, ומשלם על פריט מסוים כאשר הוא גר בבאר שבע

והעסק שלכם פועל בתל אביב? אתם חייבים שירות משלוחים.

יש חברות שליחויות רבות, אשר פועלות בשיטות שונות.

חלקן ידרשו מספר הזמנות מינימלי בחודש עבור השירות, וחלקן לא.

בחירה בחברת משלוחים אמינה היא החלטה חשובה ביותר.

נציג כמה חברות משלוחים פופולריות שמספקות משלוח עד הבית:

- ספידוש

חברת משלוחים מומלצת היא חברת ספידוש, אשר מספקת שירות משלוחים אחיד לכל הארץ ללא התחייבות מינימום (!).

לכניסה לאתר בכתובת https://www.speedush.com

המשלוח מגיע באופן מהיר יחסית, וניתן לעקוב אחרי המשלוח.

- דואר ישראל

דואר ישראל מאפשר שירות משלוחים בכל הארץ.

- FETCHY

פאצ׳י מאפשרת לעסקים לנהל את המשלוחים שלהם בכל הארץ. היא פועלת באמצעות ספקים מובילים כגון DHL ו UPS, ומאפשרת מעקב אחר החבילות.

ישנן חברות משלוחים נוספות כגון צ׳יטה, ועוד...

טיפ:

מומלץ להציע משלוח עד הבית חינם, בקנייה מעל סכום מסויים. כך תוכלו ליהנות מיותר מכירות בחנות.

אפשרות משלוח נוספת היא BOXIT:

שירות בוקסיט פועל בכל הארץ. החברה מפעילה למעלה מ 450 נקודות שירות של לוקרים אלקטרוניים. הלוקרית פתוחים 24/7 במקומות מרכזיים,

סמוך לקניונים, חנויות ועוד.

שירות בוקסיט הוא זול יותר ממשלוח עד הבית (20 ש״ח עבור משלוח box to box).

באמצעות שירות זה תוכלו לגבות מחיר נמוך יותר עבור המשלוח, דבר אשר ידרבן אנשים לקנות אפילו יותר.

איסוף עצמי:

ייתכן והקונה בחנות נמצא בקרבת מקום, ומעוניין להגיע ולאסוף את ההזמנה.

כך, תוכלו לגבות תשלום על המוצר בלבד. ולאפשר הגעה אליכם על מנת לאסוף את ההזמנה.

דוגמה לדף תשלום אשר מספק אפשרויות משלוח עד הבית, בוקסיט ואיסוף עצמי:

סיכום:

הפעלה של חנות אינטרנטית היא עולם שלם.

עם הזמן, תלמדו להתייעל, להשתפר ולמצוא את הכלים שנוחים ביותר עבורכם.

נגענו בנושאים רבים אשר קשורים בנושא,

כמו הקמת החנות האינטרנטית, המאפיינים החשובים בפלטפורמה לבניית החנות,

אפשרויות הסליקה, משלוחים ועוד.

אם אתם מעוניינים בפתיחת חנות אינטרנטית ויש לכם שאלות נוספות שמעניינות אתכם פנו אלינו

במייל ונשמח להשיב

support@youstore.co.il

המערכת לבניית חנות אינטרנטית שלנו

youstore.co.il

בהצלחה

מעבר לעמוד הבית